Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Γιατί.....


Γιατί τα μάτια σου όταν χαμογελούν λάμπουν και φωτίζουν την καρδιά μου.
Γιατί μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω. Μου δίνεις δύναμη και λόγους να ονειρεύομαι.
Γιατί με κάνεις να χαμογελάω, ακόμα κι αν δεν καταλαβένω όλα τα αστεία σου.
Γιατί μια κουβέντα σου είναι αρκετή για να με κάνει να νιώσω όμορφα.
Γιατί μια αγκαλιά σου είναι αρκετή για να νιώσω ήρεμη και ασφαλής.
Γιατί ένα φίλι σου μπορεί να με κάνει να πετάξω ως τα σύννεφα.
Γιατί όταν δεν είσαι μαζί μου ο χρόνος σταματάει και μου λείπεις αφάνταστα.
Γιατί με σένα στο πλάι μου μπορώ να πραγματοποιήσω όλα μου τα όνειρα.
Γιατί με κάνεις να θέλω να γίνομαι καλύτερη.
Γιατί όλα αυτά δεν στα ζήτησα, μου τα ‘δωσες όλα απλόχερα.
Γιατί μαζί πιστεύω πως μπορούμε να κάνουμε τα πάντα.
Γιατί όταν πίστεψα πως με είχα χάσει, ήρθες εσύ και με βοήθησες να με ξαναβρώ.
Γιατί κοντά σου έμαθα να μην φοβάμαι.
Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου πια χωρίς εσένα. Αφού η ζωή μου είσαι εσύ.
Μα πάνω απ’ όλα, γιατί μου έμαθες ξανά να ερωτεύομαι και ν’ αγαπώ.